clarairene

Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Clara - 29 januari 2014 04:28

AAHHH!!


JAG BOKADE JUST TÅGBILJETTER TILL DENVER!!!


VAD SKA JAG GÖRA DÄR?


Inget mindre än att umgås med min bästa vän Bea som just nu är där som aupair. ÅHH, JAG ÄR SÅ GLAD!!!


Vi har inte setts sedan slutet på juni/absoluta början på juli, och som jag saknat henne! Och nu ska vi återförenas under mitt spring break, i USA!! Kommer blir så bra! Samt att jag aldrig tidigare varit i Colorado och jag får lämna Galesburg ett tag, som man lätt kan tröttna på. JAG ÄR SÅ BEGEISTRAD!!


Tågresan kommer dock vara lång, drygt 15 timmar så det blir jag och tåget. <3 Men det är lätt värt det samt att jag inte behöver byta tåg någonsgång då det är en raksträcka från Galesburg till Denver, PLUS att när jag kollade tågpriser i början på januari så låg totalsumman på cirka 270 dollar, och jag bokade nu mina biljetter för 220! Jag sparade alltså 50 dollar - najzz. Det här går ju som smort.


Jag är så glad just nu, och måste egentligen göra läxor. MEN INTE KAN JAG GÖRA DET NÄR JAG SKA SE BEA OM 1,5 MÅNAD!!

 

Presentation


Hej kompisar.

Clara heter jag, och 5 år efter att alla andra människor startade bloggar bestämde jag mig nu för att starta en p.g.a att jag ska flytta till det stora landet i väst - Amerikat, för mina högskolestudier.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards