clarairene

Alla inlägg den 24 maj 2014

Av Clara - 24 maj 2014 05:41

Såatte... Igår skaffade jag min första tatuering. Jag har velat ha just denna sedan jag var 17, och var fortfarande himla sugen på den.
Min vän skulle tatuera sig och jag följde med, och den flygrädde tatueraren hade tid för mig också, så det blev en "kärlek" för 60 dollar + dricks versus de cirka 1700 konor som jag skulle behövt betala om jag skaffade den i Sverige.
Jag är himla nöjd och himla glad.

 

Sedan var det även fint att jag dagen innan tog mitt första dopp för året i en sjö på ett ställe som liknade ett badställe vi har hemma då jag från och med nu och två veckor framåt inte får bada eller sola ryggen. Det var även ett fint avbrott i vardagen och jag hade en himla fin eftermiddag därute. 
Fick senare reda på att det finns snapping turtles där, hade aldrig badat om jag vetat om det innan, vill liksom inte förlora mina tår bara för att bada... 

Nu ska jag på en spelning hos en av fratsen innan min intensiva plugghelg börjar.

Adjö.

 

Presentation


Hej kompisar.

Clara heter jag, och 5 år efter att alla andra människor startade bloggar bestämde jag mig nu för att starta en p.g.a att jag ska flytta till det stora landet i väst - Amerikat, för mina högskolestudier.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards