clarairene

Alla inlägg den 16 oktober 2013

Av Clara - 16 oktober 2013 06:32

I vintras hade Emil Jensen en spelning i Västerås som jag gick på med några fina vänner. Det var en himla fin och kall vinterkväll. Och att få se Emil, som jag länge tyckt om, live var himla fint. För den som inte vet så gör Emil både musik och spoken word. Under denna splening berättades (vad säger man? spoken wordade?) denna - Samma värld. Och det var kvällens defintivt spelningens höjdpunkt för mig och efteråt letade jag febrilt efter denna, men tydligen hade han inte officiellt släppt den ännu, men nu är den här! Lyssna, kompis. Det här är bra, djupt och perfekt. Det är en stor och mångfaldig värld vi lever i, även om vi inte alltid tänker på det.

Jag tänker i alla fall lyssna på den och njuta, och även minnas tillbaka till den där himla fina vinterkvällen (som innan spelningen inte hade varit så himla fin). 


Presentation


Hej kompisar.

Clara heter jag, och 5 år efter att alla andra människor startade bloggar bestämde jag mig nu för att starta en p.g.a att jag ska flytta till det stora landet i väst - Amerikat, för mina högskolestudier.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards