clarairene

Alla inlägg den 11 december 2013

Av Clara - 11 december 2013 22:22

Idag är inte vilken dag som helst, utan min bästa väns (och Rev Runs frus!) födelsedag! Hela 19 år är hon nu! Och trots att vi befinner oss i samma land är vi tyvärr himla långt bort från varandra, men jag kan uppmärksamma hennes dag för det.


  I vårt mest naturliga tillstånd - ätandes och sovandes. 


Annars har min moster och hennes huskamrat haft en lunch för deras vänner som de volontärarbetar med på ett hem för personer med Alzheimers och vi ska nu ut till Mall of America igen då huskamraten har lite hon behöver fixa och sedan ska vi köra runt och titta väldeckorerade hus, vilket jag tycker himla mycket om att göra. 


  Fina små kråkor <3


Jag har dessutom fått mina betyg från min första termin på Knox, och jag vet mer eller mindre vad som väntar mig men är fortfarande lite för skraj för att våga öppna mejlet, främst för att se vad Lyckoläraren gav mig - jag litar inte helt på honom. Men jag öppnar det nog om en stund när jag samlat mod. 


Imorgon flyttar jag även vidare till nästa moster, och vi får se vad som händer där. 


 

Presentation


Hej kompisar.

Clara heter jag, och 5 år efter att alla andra människor startade bloggar bestämde jag mig nu för att starta en p.g.a att jag ska flytta till det stora landet i väst - Amerikat, för mina högskolestudier.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards