clarairene

Alla inlägg den 12 augusti 2013

Av Clara - 12 augusti 2013 23:28

Som du ser har jag tagit hjälp av min blivande grafiska designer som fixat detta fantastiska utseende på bloggen. Bättre än defaultutseendet man får när man skapar bloggen. Lite mer hemkärt, yeahhh.


Så, min tanke var att försöka skriva ihop ett inlägg om min framtida skola, då jag får den frågan om var jag ska plugga hela tiden och dessutom "vad är det du ska plugga egentligen?". Mitt svar blir alltid "jag vet inte ännu" och jag lämnar personen som ställt frågan ställd. Känns lika fint varje gång och jag känner mig ganska osäker och mobbad. 


Men, jag har mitt sista gratis tandläkarbesök imorgon lite fint på morgonen på min lediga dag och jag har spenderat den senaste dryga timmen med att konversera med en sjuk Bea, vilket jag finner mycket mer angenämnt än att skriva om mina framtida skola just nu. Resultatet av detta blir att jag borde sova och därmed inte orkar/har tid att skriva ett sexigt skolinlägg. 


Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej kompisar.

Clara heter jag, och 5 år efter att alla andra människor startade bloggar bestämde jag mig nu för att starta en p.g.a att jag ska flytta till det stora landet i väst - Amerikat, för mina högskolestudier.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards