clarairene

Alla inlägg den 26 augusti 2013

Av Clara - 26 augusti 2013 21:52

Krazy bananaz:

 


Åker på onsdag, galet. Känns lite som lugnet innan stormen, allt känns lugnt samtidigt som det i övermorgon kommer explodera och jag flytteliflyttar.


Idag klippte jag mig, det behövde jag. Framförallt då jag inte orkar åka runt i Galesburg och hitta en frisör som klipper mig vackert. 

Dessutom handlade jag det jag behövde minst på min shoppinglista - alltså inga skor eller ryggsäck men jag fixade till exempel ett par leggnings, vilket jag är ytterst tacksam för. Vad vore mitt liv utan leggnings liksom? 


Stannade även på Slagsta Glass där jag inte alls varit i sommar, kan ju inte ha en sommar utan en jordgubbssnäcka? 


Imorgon fortsätter min jakt på min rygga och skor, jag hoppas innerligt att jag åtminstone får tag på ryggsäcken. Kanske får bära med datorn i en ICA-bronpåse annars? Okej, nej. Så illa är det inte, men du fattar.


Det här känns som ett jättetråkigt och ointressant inlägg, vill man verkligen läsa om sådant här? Sedan är det ju exakt det jag nämnde innan också - lugnet innan stormen.

 

  Jag har ett väldigt ovalt ansikte. Lite som en nöt... 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej kompisar.

Clara heter jag, och 5 år efter att alla andra människor startade bloggar bestämde jag mig nu för att starta en p.g.a att jag ska flytta till det stora landet i väst - Amerikat, för mina högskolestudier.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards