clarairene

Alla inlägg den 18 augusti 2013

Av Clara - 18 augusti 2013 19:45

Från att ha en himla perfekt dag på Gröna Lund med Axel i fredags till att på lördag jobba min sista arbetsdag.


Jag har jobbat hyfsat konstant från mitten på juli och mina jobbtider var egentligen de sämsta jobbtiderna för mig då jag är världens kvällsmänniska och har fått gå upp 4.30 nästan varje dag för att ta mig in till jobbet. Men jag har haft fina arbetskollegor och jobbet hade inte en lugn stund så det gick bra ändå!


Idag träffade jag Anna & Sandra för en liten hejdåfika, i vart fall med Anna som ska båtluffa i Grekland en månad! Jag köpte dessutom en tröja på H&M då jag har (läs; hade) ett prestenkort där efter att i 3 år suttit och besvarat massa Consumer Panel-undersökningar, men skadad och snål jag är så har jag inte handlat ett klädesplagg på bokstavligen 1 år så inköpet gav mig lätt ångest. "TÄNK SÅ HITTAR JAG NÅGOT ANNAT, BÄTTRE?" Kan inte ens unna mig själv en tröja längre, vad är det för fel på mig?


Men nu måste jag försöka dedikera mig till packning och inventering då jag inte längre har något jobb att gå till. Min flytt börjar ju liksom närma sig nu och min arbetskollega blev helt chockad häromdagen när jag erkände att jag inte förberett mig ens lite grann "VA, KVINNA, HAR DU INTE BÖRJAT PACKA ÄN? JAG SKULLE BÖRJAT FÖR EN MÅNAD SEDAN". Det gjorde mig lite stressad, men vad fan, inte tar det en vecka att packa ned sitt liv i en väska, eller? 


 

Åh, jag är så vacker. Kommer sakna mina sexiga arbetskläder, kunde ju låstas att jag var kirurg! (Ärligt talat kommer jag nog sakna dem då jag inte för fem öre behövde antränga mig gällande utseende och klädsel.)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej kompisar.

Clara heter jag, och 5 år efter att alla andra människor startade bloggar bestämde jag mig nu för att starta en p.g.a att jag ska flytta till det stora landet i väst - Amerikat, för mina högskolestudier.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards