clarairene

Alla inlägg den 1 september 2013

Av Clara - 1 september 2013 05:11

Tankte bara satta mig framfor datorn lite snabbt och saga HEJ:)))


Har egentligen en del jag vill dela med mig av - som att jag sag en kalv komma ut ur en kossas vagina igar. Har du sett det?


Vi har bott hos en av mina mostrar som bor mer centralt de senaste dagarna och hennes internet ar avstangt under sommaren da hon ar i sin kombos sommarstuga under sommaren. Nu ar vi hos min andra moster som har internet, men hon kommer inte ihag losenordet till sitt internet (trots att hon tror att hon kan det) sa da blir det att bara, lite fort, kolla internet med hennes dator och sa far vi se nar jag far tillgang pa internet pa riktigt igen. MEN JAG VILL JU VISA BILDEN PA NAR KALVEN FODS. DU VILL VAL SE???


Kalven sag jag fodas pa the State Fair som var en fin och intressant upplevelse over huvudtaget. Dessutom har jag nu aven sett min forsta basebollmatch (mot Kansas) - vi forlorade och jag svettades som en gris, och vi satt anda i skuggen.(Om nagon undrade om klimatet liksom.) Mamma anser att dessa uppelvesler ar en viktig del av min "amerikanisering".


Imorgon ska vi upp till min mormor och morfar for att sedan aka ned till Minneapolis igen nagon dag senare och da aka ned till min moster i Iowa och sedan till skolan. Jag ar ju mer eller mindre pa semester nu och har det fint och gor roliga saker, men nar jag nu kollade Facebook och sag hur alla var varsta forberedda, har allt fixat och har koll pa vad som hander alla dagar och sa vidare - det gav mig angest. Kanske inte ska kolla Facebook mer innan jag borjar? Jag har fixat 0 saker och vet ingenting. :)


Men jag har det i alla fall fint, om nagon undrar, och att se familj och vanner jag inte sett pa (minst) tre ar gor mig himla glad och far mig att ma himla bra. 

Presentation


Hej kompisar.

Clara heter jag, och 5 år efter att alla andra människor startade bloggar bestämde jag mig nu för att starta en p.g.a att jag ska flytta till det stora landet i väst - Amerikat, för mina högskolestudier.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards